Breakit och Adyen bjuder in till ett exklusivt frukostevent
Att den digitala utvecklingen går i en rasande fart har förmodligen inte undgått någon. Men hur ser den moderna kundresan ut, vad har kunderna för shoppingpreferenser och hur bör man tänka kring lojalitetsprogram framöver? Vi tittar närmare på de senaste trenderna och hur du bäst bemöter kundernas förändrade beteende med hjälp av ny teknologi.
Adyens Retailbarometer 2023 är en global kartläggning av handelns drivkrafter, rädslor, förhoppningar, strategier och investeringar för 2023 och framåt. Rapporten baseras på en undersökning av 12 000 handlare och 36 000 konsumenter från Sverige och 25 andra marknader med målet att hjälpa handlare med investeringar och beslutsfattande som leder till mer konverteringar och nöjdare kunder.
Breakit och Adyen bjuder in till ett frukostseminarium där du får ta del av en genomgång av Adyens djuplodade globala rapport om e-handel och konsumentbeteende, den 25e maj kl 09:00-09:45.
Detta evenemang är ett event med begränsat antal plaster och lämpar sig för beslutsfattare på företag inom detaljhandeln med en årlig omsättning på över 50 MKR. Välkommen med din intresseanmälan – vi återkommer till dig så snart vi kan med besked om du fått en plats på eventet.