Intresseanmälan

Breakit och Adyen bjuder in till ett exklusivt frukostevent

Att den digitala utvecklingen går i en rasande fart har förmodligen inte undgått någon. Men hur ser den moderna kundresan ut, vad har kunderna för shoppingpreferenser och hur bör man tänka kring lojalitetsprogram framöver? Vi tittar närmare på de senaste trenderna och hur du bäst bemöter kundernas förändrade beteende med hjälp av ny teknologi.

Adyens Retailbarometer 2023 är en global kartläggning av handelns drivkrafter, rädslor, förhoppningar, strategier och investeringar för 2023 och framåt. Rapporten baseras på en undersökning av 12 000 handlare och 36 000 konsumenter från Sverige och 25 andra marknader med målet att hjälpa handlare med investeringar och beslutsfattande som leder till mer konverteringar och nöjdare kunder.

Breakit och Adyen bjuder in till ett frukostseminarium där du får ta del av en genomgång av Adyens djuplodade globala rapport om e-handel och konsumentbeteende, den 25e maj kl 09:00-09:45.

Detta evenemang är ett event med begränsat antal plaster och lämpar sig för beslutsfattare på företag inom detaljhandeln med en årlig omsättning på över 50 MKR. Välkommen med din intresseanmälan – vi återkommer till dig så snart vi kan med besked om du fått en plats på eventet.


Intresseanmälan

Du kommer få svar på:

  • Vad som får kunder att vara mer lojala till ett varumärke
  • Vad som får kunder att överge ett köp
  • Hur kunder förhåller sig till bedrägerier inom e-handeln
  • De senaste trenderna handlarna bör förhålla sig till
  • Insikter om betalningars roll i den digitala transformationen
  • Konsumentbeteenden, krav och vanor

Du kommer få lyssna på:

    • Johan Signell, VP Sales Manager Adyen
    • Arne Andersson, E-handelsrådgivare på Svensk Handel
    • Karina Töndevold Liljedal, forskare Handelshögskolan, Consumer Marketing och Retailing
    • Gustav Hasselgren, CEO Apohem

    Modererar gör Claes de Faire och du kommer ha möjlighet att ställa frågor till experter inom området.

    Välkommen på ett kostnadsfritt frukostevent med Breakit och Adyen den 25 maj kl 09:00-09:45.

    Intresseanmälan

    Innehåll

    08:30

    Frukost och nätverkande

    Frukost
    09:00

    Introduktion

    Moderator Claes de Faire hälsar välkomna och introducerar ämnet.

    Läs mer
    Claes de Faire
    Moderator
    09:05

    Retailbarometern 2023

    Adyens Retailbarometer 2023 är en global kartläggning av handelns drivkrafter, rädslor, förhoppningar, strategier och investeringar för 2023 och framåt. Rapporten baseras på en undersökning av 12 000 handlare och 36 000 konsumenter från Sverige och 25 andra marknader med målet att hjälpa handlare med investeringar och beslutsfattande som leder till mer konverteringar och nöjdare kunder.

    Läs mer
    Johan Signell
    VP Sales Manager, Adyen
    09:15

    Panelsamtal: Framtidens handel

    Konsumenternas vanor och förväntingar på handeln förändras hela tiden. Panelsamtalet tar avstamp i insikterna från Adyens rapport Retailbarometern. Panelen, bestående av Arne Andersson, Karina Töndevold Liljedal, Gustav Hasselgren och Johan Signell, diskuterar trender, konusumentbeteenden och strategier för 2023 och framåt. 

    Läs mer
    Panel
    09:35

    Q&A + avslutning

    Chans att ställa frågor direkt till talarna. Modereras av Claes de Faire.

    Läs mer
    Claes de Faire
    Moderator

    Talare

    Johan Signell
    VP Sales Manager, Adyen

    Läs mer

    Claes de Faire
    Moderator

    Läs mer

    Arne Andersson
    E-handelsrådgivare, Svensk handel

    Läs mer

    Karina Töndevold Liljedal
    Forskare Handelshögskolan, Center for Consumer Marketing (CCM) och Center for Retailing (CFR)

    Läs mer

    Gustav Hasselgren
    CEO, Apohem

    Läs mer

    Kontakta oss

    Breakit
    event@breakit.se

    Breakit är Sveriges nyhetssajt om det nya näringslivet. Vi har på kort tid vuxit till att bli den självklara spelaren i startup- och techvärlden med 250 000 unika läsare varje vecka.