Intresseanmälan

Hur implementerar ni AI på jobbet?

🚨 Fullbokat! 🚨

Det nya normala på de flesta arbetsplatser är att det finns en smidig balans mellan distans- och kontorsarbete, vilket skapar dynamiska hybrida arbetsplatser. Det är en hygienfaktor att kunna erbjuda sina anställda rätt förutsättningar och teknologi för ett effektivt hybridarbete.

Det är viktigt att som arbetsgivare vara proaktiv och investera i rätt teknologi och system för att bibehålla hög effektivitet och engagemang bland anställda. Dessutom har det kommit in en ny medarbetare på arbetsplatsen – AI – vilket erbjuder unika möjligheter att att revolutionera arbetsflöden, öka effektivitet och främja innovation.

Under detta spännande frukostevent, organiserat av Breakit och HP Poly i samarbete med Microsoft, kommer vi att utforska hur man kan framtidssäkra arbetsplatsen och skapa den ultimata digitala arbetsmiljön med hjälp av teknologi, system och framförallt – AI.

Du kommer att få lyssna på experter som delar med sig av konkreta exempel och strategier för att integrera AI i arbetsprocesserna på ett framgångsrikt sätt. Du kommer också att få ta del av erfarenheter från företag som redan omfamnat AI och få värdefulla insikter kring hur AI kan förbättra arbetsplatsen, undvika fallgropar och maximera potentialen.

Välkommen till ett frukostevent där vi ger dig den senaste kunskapen och verktygen för att påbörja er resa mot en AI-driven framtid på arbetsplatsen. Välkommen den 4 juni klockan 09.00-10.00!

Eventet riktar sig främst till företag med minst 50 anställda. 

Intresseanmälan

Vi kommer bland annat att gå igenom: 

  • Hur AI kan förbättra, effektivisera och maximera arbetsplatsen
  • Hur du med hjälp av teknologi och system skapar den optimala hybrida arbetsplatsen
  • Hur företag redan omfamnat AI – konkreta tips och insikter
  • Strategier för att integrera AI i arbetsprocesser
  • Hur man undviker fallgropar 

Du kommer att få lyssna på:

  • Robert Karlsson, Senior Specialist, EMEA, Microsoft Teams Rooms Devices
  • Markus Elgström, SE Manager NWE, Hybrid Work Solutions & Peripherals, HP
  • Hanna Karppi, Head of Digital Workplace Strategy, Consultant Unit Manager, Nexer Group
  • Martin Antonsson, Digital Workplace Manager, Epidemic Sound

Modererar gör Claes de Faire och du kommer ha möjlighet att ställa frågor till experterna inom området.

Välkommen på ett kostnadsfritt frukostevent med Breakit, HP Poly och Microsoft den 4 juni, klockan 09:00-10:00.

Intresseanmälan

Praktisk information

Tid: 09:00-10:00 (frukost från kl 08:30)
Datum: 4 juni
Plats: Centrala Stockholm, exakt plats skickas ut vid bekräftad plats

Intresseanmälan

Program

08:30

Frukost och nätverkande

09:00

Start

Claes de Faire
Moderator
09:05

Hybrid arbetsplats 2.0

Markus Elgström
SE Manager NWE, Hybrid Work Solutions & Peripherals, HP
Robert Karlsson
Senior Specialist, EMEA, Microsoft Teams Rooms devices
Hanna Karppi
Head of Digital Worklife Strategy, Consultant Unit Manager, Nexer Group
Martin Antonsson
Tf. Digital Workplace Manager, Epidemic Sound, AV-konsult Spotify, JML, Foxway m.fl.
09:30

Q&A

Claes de Faire
Moderator
09:40

Verktygen du behöver för att framtidssäkra kontoret

10:00

Nätverk och mingel

Talare

Hanna Karppi
Head of Digital Worklife Strategy, Consultant Unit Manager, Nexer Group

Markus Elgström
SE Manager NWE, Hybrid Work Solutions & Peripherals, HP

Robert Karlsson
Senior Specialist, EMEA, Microsoft Teams Rooms devices

Martin Antonsson
Tf. Digital Workplace Manager, Epidemic Sound, AV-konsult Spotify, JML, Foxway m.fl.

Claes de Faire
Moderator

Kontakta oss

Breakit
event@breakit.se

Breakit är Sveriges nyhetssajt om det nya näringslivet. Vi har på kort tid vuxit till att bli den självklara spelaren i startup- och techvärlden med 250 000 unika läsare varje vecka.