Kundresan – Customer Experience och Customer Journey Mapping
Genom Customer Experience (CX) och Customer Journey Mapping kan du skapa insikter och förståelse för dina kunder och därigenom utveckla en bättre kundupplevelse och starkare lojalitet. Under denna tvådagarsutbildning, som varvar teori med praktik, får du lära dig hur du konkret kan arbeta med CX och Customer Journey Mapping i din verksamhet.
Customer Experience, CX, är en affärsdisciplin, en strategi och ett mindset där man arbetar kundcentrerat för att utveckla tjänster och verksamheter för nöjdare och mer lojala kunder – och därmed en förbättrad lönsamhet.
En av hörnstenarna i CX är att förstå och kartlägga kundens upplevelse med er och ert varumärke över tid. Arbetet görs tvärfunktionellt och visualiseras i form av en kundresa, en så kallad Customer Journey Map.
Under denna kurs går vi igenom grunderna inom CX. Med fokus på kundinsikt och kundresor får du praktiskt lära dig att skapa en Customer Journey Map, och hur man med hjälp av den arbetar med förändringar i organisationen.
👩💻 Plats: Centrala Stockholm
💵 Pris: 18 900 kr exkl moms
✎ Omfattning: Två heldagar
⏰ Tid: 09.00-16.30